Vælg din virksomhedsform
Angiv din årlige omsætning
Din pris
595 kr./md
excl. moms
Til den pris får du:
Op til 40 banklinjer per måned
Løbende bogføring, momsregnskab og adgang til vores regnskabsprogram og mobilapp. Ingen ekstraregninger.
Start en gratis og uforpligtende prøvemåned
Det får du:
din prøvemåned har du adgang til vores regnskabsprogram, og når du uploader dine bilag, så får vi dem bogført for dig. En perfekt uforpligtende måde at prøve os af på:
Prøv Meneto - GRATISSkulle du omsætte mere end forventet - eller få flere banklinjer end før, så regulerer vi ikke prisen bagud.
Hvis du f.eks. ejer en ApS og har fortalt os, at du omsætter mellem 500.000 kr. til 1.000.000 kr. om året, så er din pris 1.095 kr./md. Hvis det viser sig, at du f.eks. i august har omsat mere end 1.000.000 kr., så bliver din pris fra september 1.295 kr./md.
Da vi gerne vil banke prisen helt i bund, så er personlig rådgivning ikke inkluderet i prisen. Vi vil hjertens gerne hjælpe med at besvare spørgsmål til det tekniske eller et hurtigt regnskabsspørgsmål, men hvis du ønsker skræddersyet rådgivning, f.eks. skatteoptimering, virksomhedsomdannelse, budgettering mm., så kan vi henvise til en Meneto-certificeret revisor-partner, der kan tilbyde rådgivning til favorable priser.
Hvis dit regnskab ikke stemmer, eller hvis du ikke har bogført op til nuværende måned, så kan vi sagtens hjælpe dig. Prisen afhænger af omfanget, men som udgangspunkt koster det din månedelige pris de måneder du ikke har bogført.
Hvis din månedlige pris f.eks. er på 595 kr./md og du starter hos os i oktober 2020, og ikke har bogført siden januar 2020, så kan vi bogføre bagudrettet for 5.355 kr. excl. moms svarende til de 9 måneder du ikke har bogført.
Meneto er en alt-i-en regnskabsløsning. Du får et team af bogholdere, der bogfører og bankafstemmer for dig. Du får også alt, du skal bruge til din moms og dit årsregnskab. Oveni hatten får du også et regnskabsprogram ala Billy/Dinero, hvor du bl.a. kan sende fakturaer, oprette tilbud og få et godt økonomisk overblik for din virksomhed.